El proper 26 d'Octubre a les 14h (aprox.) hi haurà una Sardinada a la Plaça de la Font que organitza l'Associació de veïns amics de Baldomar.
Per apuntar-vos, podeu fer-ho al Casal, per , e-mail de l'Associació o alt tel. 973.40.14.81.
El preu és de 10€.
Durant la festa s'inaugurerà el local cultural polivalent a càrrec del President de la Diputació de Lleida.
Us adjuntem full explicatiu.
dimecres, 23 d’octubre del 2013
Comunicat nº16, Octubre 2013
INAUGURACIÓ DE LA “SALA DEL BALL”
El proper dissabte dia 26
d’octubre a 2/4 d’1 del migdia, inaugurarem la nova “Sala del Ball”, espai
polivalent que compartirem amb l’Associació “Amics de Baldomar”, per a tot
tipus d’actes, ja siguin lúdics o culturals. Aquesta sala ha estat finançada en
part, per l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, per això
comptarem amb la presència del seu President, sr. Joan Rañé.
TRANSPORT PER LES PERSONES
Atesa la situació sobre el
transport escolar de la nostra mainada i un cop parlat amb els responsables de
l’empresa que realitza el servei, resulta que les persones que ho desitgin
podran utilitzar el transport escolar per anar i tornar d’Artesa sempre i quan
hi hagi places.
VACUNACIONS CONTRA LA GRIP
El CAP d’Artesa vacunarà
contra la grip el proper dilluns dia 21 al Consultori de Casa la Vila, a partir
de les 10 del matí. Però abans, tothom s’ha d’apuntar el mateix CAP (El seu
telèfon és el 973-400011)
CONTENIDORS DE SELECTIVA I DEIXALLES DE LA CONSTRUCCIÓ
Atenent les queixes que
ens fa el Consell Comarcal, per la quantitat de residus de la construcció que es
troben dins del contenidor GROC (ENVASOS), fem una crida per informar que
aquests no van al “plàstic”. El contenidor groc tant sols és per envasos, siguin
de plàstic, brics o llaunes
divendres, 20 de setembre del 2013
Comunicat nº15, Setembre 2013
ASSEMBLEA GENERAL DE LES EMDs DE CATALUNYA
Us informem que el
proper dissabte dia 28 de setembre, es celebrarà a Baldomar l’Assemblea General
de les 63 EMDs que hi ha a Catalunya. Ho farem a mig matí a l’església. Després
es farà un dinar per tots els assistents a la reunió (que pagarà cadascú), pel
qual demanem un petit cop de ma, a l’hora de preparar-lo. Després a 2/4 de 5 de
la tarda vindrà la Vicepresidenta del Govern en l’acte que commemorarà el 25è
aniversari de l’Agrupació i al que assistiran d’altres autoritats. Més tard, es
visitarà la Sala del Ball, un cop arranjada.
NOU PUNT DE WIFI
Ja fa uns dies que
funciona el nou punt d’emissió de wifi, que dona connexió a la zona fosca que
fins ara no es cobria. També s’ha millorat una mica la velocitat de tot el
sistema, per un canvi d’antenes al primer punt emissor.
SENYALITZACIÓ DEL POBLE, APROVADA
La Diputació de
Lleida ens ha atorgat una subvenció de 9000 euros per dur a terme la
senyalització de diferents espais del poble, del total de 9300 que costa el
projecte presentat.
CREMES
DE VEGETACIÓ EN ESPAI RÚSTIC
A partir del 16
d’octubre i fins el 14 de març les
persones interessades en cremar restes vegetals podran fer-ho amb una
comunicació a l’EMD. Podran cremar sense limitació horària diürna ni de dies a
la setmana.
ENVASOS FITOSANITARIS
El Consell
Comarcal de la Noguera ofereix un nou servei de recollida itinerant dels envasos
de residus fitosanitaris i fertilitzants. Els interessats poden sol·licitar
informació a les oficines de l’EMD
CIVISME
Us tornem a
recordar que les andròmines no es poden deixar al costat dels contenidors de
resta. Cal telefonar a l’oficina de l’EMD (973401481) que us informarà on ho
podeu deixar, el dia abans de que passin a recollir-les.
Així mateix,
aprofitem l’avinentesa per recordar de nou que els gossos s’han de controlar
per evitar deposicions en mig dels carrers.
COBRAMENTS
Recordem que a
finals de setembre acaba al cobro de la quota del wifi. A partir de l’1
d‘octubre fins al 30 de novembre es passarà al cobro del manteniment del
cementiri que és de 5 euros l’any, i cobrable cada dos anys, 2012 i 2013, vol
dir que seran 10 euros. Inicialment es cobrarà pel banc, qui no ho vulgui així,
que ho comuniqui l’abans possible.
BALANÇ FESTA MAJOR 2013
Atesos els canvis
que s’han produït, el balanç ha estat positiu, tant a nivell econòmic com de
participació i col·laboració dels veïns, als quals volem agrair el seu interès.
Així mateix també aprofitem per agrair a l’Ajuntament d’Alòs que ens deixés
l’entarimat per la realització de la festa.
II CURSA DE BALDOMAR, QUE ORGANITZA L’ASSOCIACIÓ
ESPORTIVA.
Pel proper dia 1 de
novembre està prevista la segona cursa de Baldomar, que es podrà celebrar a peu
o corrent.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)